1. TÁRGY
Ez a dokumentum tartalmazza a Vecherinka Kft. Által meghatározott általános feltételeket (ÁSZF). (Székhely: 1074 Budapest, Rumbach Sebestyén utca 12. fszt 1.; Cégjegyzékszám: 01-09-3770094) (“Szolgáltató”). Ez az ÁSZF meghatározza azokat a szabályokat, amelyeken keresztül elérhetők a Szolgáltató által üzemeltetett privát karaoke termek.
2. SZOLGÁLTATÁS
2.1. Szolgáltató a Gozsdu udvarban (1072 Budapest, Dob utca 16.) található Blue Bird Karaoke Szobák létesítménye egy pincehelyiségben található. A Blue Bird Karaoke Rooms 5 egyedi karaoke szobából áll, amelyeket 18 és 3 óra között lehet bérelni. („Szolgáltatás”).
2.2. Előzetes foglalás esetén a BlueBird Karaoke szobákhoz a foglalást végző személy („Ügyfél”) által kijelölt személyek („Vendég”) férhetnek hozzá.
2.3. A Szolgáltatást a regisztrációt követően előzetesen le lehet foglalni a https://bbrooms.hu/ („Weboldal”) oldalon.
2.4. A Szolgáltatás fenntartásával az Ügyfél tudomásul veszi és elfogadja jelen ÁSZF rendelkezéseit.
2.5. Míg a helyszínen tartózkonak, a vendégekre a jelen ÁSZF-ben, a weboldalon található szabályok és a Blue Bird Karaoke Szobák Magatartási Kódexének szabályai érvényesek.
3. FIZETÉS
3.1. TAz Ügyfél a Webhelyen meghatározott órabér (“Belépési díj”) megfizetésére köteles az adott helyiség vonatkozásában, az alábbiak szerint: (i) ha az Ügyfél a Szolgáltatást a 2.2. Pont szerint előre lefoglalja, akkor az Ügyfél a foglalási folyamat részeként fizetnie kell a Szolgáltatónak a Belépési Díj teljes összegét fizetési hitel- vagy betéti kártyával; (ii) minden egyéb esetben az Ügyfél a Blue Bird Karaoke Room recepcióján köteles megfizetni a belépési díjat, mielőtt belépne a karaoke termekbe.
3.2. A belépési díj megfizetése után a Szolgáltató a hatályos törvényeknek és előírásoknak megfelelően számlát állít ki, az Ügyfél külön kérésére a Szolgáltató az ÁFA-ról szóló 2007. évi CXXVII. szerint.
4. A SZOLGÁLTATÁS HASZNÁLATA
4.1 A Az Ügyfél kötelezettséget vállal arra, hogy tájékoztatja a Vendégeket a jelen ÁSZF és a Magatartási Kódex rendelkezéseiről, valamint a Weboldalon rögzített szabályokról.
4.2. Mielőtt belépne a szobába, egy vendégnek alá kell írnia a Blue Bird Karaoke Rooms magatartási kódexét, és nyilatkozatot kell vállalnia arról, hogy teljes felelősséget vállal a vendégek által okozott károkért. Az aláíró személy fényképes igazolványát átadja a Szolgáltató alkalmazottainak.
4.3. A vendégek a karaoke szobába lépve kijelentik, hogy ismerik a Blue Bird Karaoke szobák magatartási kódexét, és tudomásul veszik annak tartalmát.
4.4. A karaoke szobába annyi ember léphet be, ahány a foglalásban szerepel.
4.5. A foglalásban meghatározott határidő lejártakor a vendégeknek el kell hagyniuk a szobát. Amennyiben a vendégek az Ügyfél által lefoglalt csomagból fennmaradó italokat kívánják elfogyasztani, akkor ezt a Blue Bird Karaoke szobákban található bárban, a privát karaoke room előcsarnokában kell megtenniük.
5. A KÉSLELTETÉSRE VONATKOZÓ RENDELKEZÉSEK
5.1. Az Ügyfél értesíti a Szolgáltatót, ha várhatóan késéssel érkezik a Blue Bird Karaoke szobákba.
5.2. SAmennyiben az Ügyfél nem értesíti a Szolgáltatót 15 percnél hosszabb késedelméről, akkor a Szolgáltató jogosult a szobát 15 perc elteltével újra értékesíteni. Amennyiben a vendégek a lefoglalt időkeret kezdetétől számított 1 órán belül, de a szoba e pont szerinti eladását követően érkeznek, az Ügyfél jogosult módosítani a foglalását a 6.2. pont szerinti feltételekkel. A viták elkerülése érdekében a Szolgáltató előírja, hogy ilyen esetben a Szolgáltató nem köteles visszafizetni a Belépési Díjat.
5.3. A viták elkerülése érdekében a Szolgáltató előírja, hogy a vendégek késése nem befolyásolja a lefoglalt időkeret lejártát, és a vendégek a lefoglalt idő lejártakor elhagyják a karaoke termeket, függetlenül attól, hogy az Ügyfél korábban tájékoztatta-e a Szolgáltatót a késésről vagy sem.
6. MÓDOSÍTÁS ÉS LEMONDÁS
6.1. Ha az Ügyfél a lefoglalt időkeretet megelőzően módosítani kívánja a foglalás időpontját, vagy a lefoglalt szobát másik szobára kívánja cserélni, akkor az Ügyfélnek erről konzultálnia kell az ügyfélközponttal („Ügyfélközpont”) (e-mail: booking@bbrooms.hu). A Szolgáltató vállalja, hogy együttműködik az Ügyféllel a foglalás Ügyfél kívánságának megfelelő módosítása érdekében.
6.2. Ilyen lemondás esetén a Szolgáltató jogosult a lemondásért a belépési díj 50% -ának megfelelő kártérítést felszámolni. A jelen ÁSZF elfogadásával az Ügyfél hozzájárulását adja és felhatalmazza a Szolgáltatót a kártérítés összegének levonására
6.3. Módosítás vagy lemondás esetén az előre lefoglalt bankkártyával kifizetett Szolgáltatás díjának visszatérítésére csak az Ügyfél által megadott bankszámlaszámra lehetséges 14 munkanapon belül.